problem kąta wtrysku w octawce 1.9tdi 110

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karol125
    Classic
    • 2008
    • 2

    problem kąta wtrysku w octawce 1.9tdi 110

    Panowie a kiedy macie to hamowanko??

    Moze tego 4rtego wpadlibyscie do Łęczycy?? Każdy ma w miare po równo odleglosci No procz mnie oczywiscie Tak jak mowilem na spocie parking mamy, jedzenie i siedzenie za murem mamy(zamku))

    brudnyharry, fele fajne..Ciekawe jak w realu wygladaja na autku, obys tylko zdazyl gumki zalozyc

    Pozdrawiam
  • gregsw
    Classic
    • 2007
    • 5

    #2
    problem kąta wtrysku w octawce 1.9tdi 110

    czy ktoś wie dlaczego nie mozna ustawic właściwie kąta wtysku w octawce 1,9tdi? po wymianie rozrządu w ubiegłym roku niedawno pofatygowałem sie na badanie vagiem i okazało się że wtrysk jest przedwczesny i to baaaardzo.kolega powiedział mi że w ten sposób można załatwić tłoki.próby zmiany ustawienia rozrządu na nic sie zdały. wtrysk samoczynnie sie przestawia.o co tu chodzi u licha.?ma ktoś jakies ciekawe pomysły?samochód jako tako odpala ale to nie jest to nio i jest lekki mułek.

    Komentarz

    • figurel
      Classic
      • 2005
      • 36

      #3
      To ile ta wartość kąta wtrysku wynosi? Korekcja VAG-iem skutkuje ale w niewielkim zakresie, służy do "aptekarskiego" ustawienia kata. Jeśli nie można nastawy kąta VAG-iem zmienić znaczy to tyle tylko (i aż tyle), że kąt jest poza zakresem regulacji i trzeba go pompą wtryskową ustawić a to już poważniejsza nieco sprawa.
      Golf IV ALH@ASV

      Komentarz


      • #4
        wiec jeśli masz AHF to jak wymieniasz rozrząd nie trzeba nic ustawiac wtrysku, ponieważ AHF nie wymagaja tego, u mnie po wymianie i podłaczeniu VAGA było jak przed.

        Zamieszczone przez figurel
        że kąt jest poza zakresem regulacji i trzeba go pompą wtryskową ustawić a to już poważniejsza nieco sprawa.
        tak jak napisał kolega, tylko w taki sposób.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Sigma_74, To ze akurat sie udalo to jest jedno, ale jak sie nie uda, to trzeba skorygowac dynamiczny kat wtrysku. Bo statyczny ustawiasz normalnie skladajac rozrzad do kupy
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            tak tez o tym napisałem, tylko może mniej fachowym językiem.

            Komentarz

            • gregsw
              Classic
              • 2007
              • 5

              #7
              samochód już chodzi jak ta lala.nie uwieżycie ale goście którzy zmieniali mi rozrząd jak sprowadziłem octe we wrześniu to po wymianie nie wyjęli kołka ustalającego i go ścięło a potem ciągle samochód był zmulony bo nie można było ustawić jednoznacznie kąta wtrysku bo co chwilę ulegał przestawieniu.myślałem że zawału dostane.przy okazji pompa wody się przytarła i koszt naprawy to 600zeta.teraz jeżdzi tak jak w niemczech.nie ma nawet problemów z notlaufem przy wyższych obrotach.nie wiem czy to było związane z rozrządem ale gość który mi sprawdzał vagiem twierdził źe komputer nie może dośc do ładu z ciągle przestawiającym sie kątem wrysku i mógł turbinę wyłączac.mam nbadzeije że teraz będzie spoko.dzieki za wszelkie info. :lol: -))

              Komentarz

              • Techno200
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 782
                • Tesla

                #8
                Tez mialem ten problem. Alan musial sie troszke z pompka posilowac :evil:

                Wiec raczej po kazdej wymianie rozrzadu serwisy powinny sprawdzac kat. A z tego co wiem prawie zaden tego nie robi...
                Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

                Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

                Komentarz

                Pracuję...